aalltidannaa

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Anna Söderlund - 27 juli 2012 17:01

Har haft en mysig dag med min familj, vi har kört lite grejer till nya huset och verkligen spanat in stället. Har nästan bestämt hur det ska se ut i mitt rum! Sen passade vi på att luncha nere i hamnen i solen. 

   

Märkte att vi hade världens hallonbuskar och bär i alla sorter, asnice!

 

 Garagegedörren och min alldelles egna ingång ( haha bästa med hela huset om ni frågar mig).

 

Apnöjd tjej posar i sitt nya rum. Egen ytterdörr in till rummet, trägolv (har velat ha det i hela mitt liv), walk in closet, större än det jag har nu & inget snetak (okej bara skit lite som ni ser på bilden men de gills inte!)JAG ÄR NÖJD!

 

Öppen spis både inne och ute, super mysigt!

 

Världens längsta alltan..

   

 

  

 

Hardcore tapet :PPPP (som förvisso ska bort men aja).

 

Och så vårt snygga toapapper ;). Kommer självklart mer bilder på själva huset & rummen men just nu ekar allting bara tomt, så känndes inte värt att fota. 


Ovido - Quiz & Flashcards