aalltidannaa

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Anna Söderlund - 5 augusti 2012 12:05


Sedan vart de poolbad & nattgungning, haha!        

Hahah för snygga!

 

Sen igår var vi på något slottställe med en massa djur.

    

Första gången jag såg en stork!          

Lajjs bråkar med getbror.

     

Lajjs åker karusell med hönabror.

     

 

Hundgos. Sådär, nu vet ni ungefär vad jag haft för mig. 




Av Anna Söderlund - 5 augusti 2012 11:50

Nu kör vi. Första dagen i gbg knatade vi runt i Nordstan och kollade i affärer, fick med mig några saker hem. Dagen efter åkte vi till Båstad för att kolla när pappa seglade, åkte ut i en ribbåt (i över 40 knop, haha gick knappt att kolla för det gick så snabbt GALET KUL!) mitt i tävlingsområdet. Det var både askul och jätteläskigt eftersom båtarna bara är några meter ifrån varann. 

 

daddi in action!  

   

Innan det hanns det även med sol & bad på sandstand. (Åhå lycka, har inte badat vid en riktig strand på hundra år)

     

Efter seglingen blev det voffla i regn, haha!

 

Dagen efter stack vi ner Lajje, sedan for vi runt och kikade i hela skåne. Sjukt gulligt ställe!

         

galet snygg bästis!

   

ehe, sjöjungfru typ :P :P :P

     

Hittade vårat nya favvoställe!

   

Tog lite misslyckade motljus pics.




Av Anna Söderlund - 5 augusti 2012 10:14

Shåhå! Vi åkte hem i går istället för i dag.. Rätt skönt måste jag säga eftersom vi sticker iväg på Tisdag igen. Haha, jag lever fan i en resväska under sommaren. Nåja, har haft en helt underbar resa, sett tusen nya ställen och gjort en massa saker jag aldrig gjort förut! #merännöjd 

 

Har en massa bilder att visa, men först ska jag vara duktig och packa upp - så jag är redo att åka till min efterlängtade pojkvän sen!! :*

Ovido - Quiz & Flashcards